Ads by nuffnang

Tuesday, April 1, 2014

Saya kembali menulis.......


Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada
semua rakan rakan.....

Subhana Allah dah lebih empat bulan saya tidak
"update" blog yang tak seberapa ini.......

Bila berada di bidang yang membabitkan penulisan,
dah terlalu menulis atau mengedit skrip di pejabat,
bila balik terus dah kekeringan idea dan keletihan.

Maka teruslah tak buka blog......

Sebenarnya hendak seribu daya tak hendak seribu
dalih......

In sya Allah saya akan buang ke tepi vitamin "M"
atau malas yang menyebulungi diri dan kembali
menulis biar pun perkongsian pendek.

Hari ini coretan saya sikit sahaja dan nak sentuh
bab "monopod".

Rata rata sejak kebelakangan ini ramai yang suka
"berselfie".

Rakan rakan di pejabat ini pun apa kurangnya dan
saya pun tak terkecuali.

Saja suka suka lagipun kemudahan teknologi hari
ini, hampir setiap telefon bimbit ada kamera dan 
bila ambil gambar kurang menarik blh "delete".

Kalau guna filem memang parahlah dengan beli
filem dan cuci filem lagi........makan mee
segera ajalah hujung bulan.....

Saya yakin ramai juga di kalangan sahabat sahabat
blog saya suka "berselfie" dan punya monopod
sendiri.......

Di bawah saya sertakan beberapa photo selfie
yang menggunakan monopod....

Sebenarnya perlu ada skill supaya tak nampaklah
batang monopod atau kami gelar batang golf........

Kali pertama membeli dan menggunakan Monopod ketika
 keluar dengan BFF

Bersama dua Liza staf saya--jelas kelihatan batang golf

Penggambaran  Bersamamu di Jelebu, masih tak boleh "adjust"

Dah mula pandai "framing"......
 

3 comments:

  1. salam

    camera + monopod = selfie

    (~~)

    ReplyDelete
  2. selfie itu tidak pada saya...huhu...

    ReplyDelete
  3. Baru-baru ni SIL ada beli dan kami melaram dengannya.. tegelak2 kitorang sebab kali pertama menggunakannya.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...