Ads by nuffnang

Tuesday, January 22, 2013

Sedap Kek Percuma.....

Alhamdulillah semalam bertambah umur saya
setahun lagi menjadi 4 series lebih.....

Terima kasih atas ucapan dan kiriman doa
daripada rakan rakan tidak kira dengan cara
bersemuka mahupun sekadar di alam maya.

Tengahari tadi dok sibuk nak siapkan
"appraisal" staf saya, tetiba dikejutkan
dengan nyanyian hari jadi beserta kek
daripada staf saya.

Dah 4 series ini, bab bab potong kek dan
menyanyi lagu ulangtahun kelahiran
sebenarnya tak ada dalam agenda saya lagi.

Tapi dah mereka pakat sesama sendiri dan
buat kejutan, terima kasih banyaklah adik
adik........sedap keknya.....

Terima kasih juga pada adik angkat saya
Zahir menghadiahkan beg Messenger
Timberland...terbaiklah.....memang dah
lama bercadang nak beli.......

Syukur Alhamdulillah dipanjangkan umur.

Sama samalah kita memohon padaNYA 
semoga dipanjangkan umur, dimurahkan
rezeki, sihat tubuh badan dan sentiasa
menjalankan kehidupan seharian dalam
peliharaanNYA.....

Ameen.....


Terima kasih adik adik semua.......


Jom makan ramai ramai.....
 

5 comments:

  1. Ameen..selamat hari lahir n salam singgah =)

    ReplyDelete
  2. Bestnya dapat makan kek!!anyway...Happy Birthday

    ReplyDelete
  3. best tu Cik Inn...semoga berbahagia ye..

    ReplyDelete
  4. Salam Cik Inn,

    Selamat Hari lahir;)
    selama nie silent reader je...hehehe..

    Mila

    ReplyDelete
  5. Semoga kak Lin sentiasa sihat,ceria dan dirahmati Allah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...