Ads by nuffnang

Thursday, November 29, 2012

Namastee Bollywood d Negeri Cik Siti Wan Kembang.....

Esok saya akan ke Kelantan lagi, bukan tugasan
Potret Bersamamu sebaliknya Intai Intai Deko.

Tahun ni sahaja dah 4 kali saya pergi balik ke
Negeri Cik Siti Wan Kembang.

Awal bulan November semasa tugasan
Bersamamu saya sempat juga "recce" atau
tinjau beberapa rumah di sana dan atas
persetujuan tuanrumah, maka saya
kembali semula untuk tugasan seterusnya.

Antara rumah yang bakal dirakamkan dekorasi
rumah mereka adalah rumah tokey serunding
dan dodol yang tidak asing lagi di Kelantan
iaitu rumah Kak Yah.

Berkonsepkan ala Bollywood, tatkala kami
masuk untuk membuat tinjauan tempuhari,
tergaman jugalah kami......

Hah tenguklah photo photo di bawah ini.....

InsyaAllah saya akan kongsikan dalam entri
akan datang kenapa Kak Yah atau nama
sebenarnya Wan Sabariah memilih konsep
ala ala rumah yang terdapat dalam filem filem
hindustan.....

Namastee Bollywood.......

Pintu masuk rumah Kak Yah
 
Ruang tamu satu....

Tangga ala ala rumah dalam filem Hindustan
 

Ruang tamu dua.....

 

7 comments:

  1. Setiap kali nk ke rantau panjang utk shopping mesti nampak rmh ni. unik...interior dia pun hebat jugak!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Fuyoooooo rumah di negeri paling miskin ni ;)

    ReplyDelete
  3. As Salam Cik Inn.....cantiknya...tak saba nak tengok Intai intai deco...

    ReplyDelete
  4. Assalamualikum Cik Inn.........jom jumpa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...