Ads by nuffnang

Sunday, November 13, 2011

"Riadah Pagi Ahad....."

Selamat Berhujung Minggu....

Lazimnya pagi Ahad, jika saya tiada tugasan luar,
saya akan melapangkan masa untuk ke Taman Kiara,
di Taman Tun Dr Ismail untuk "jogging" dan melakukan
senaman ringan..

Seronok tenguk ramai pengunjung pelbagai bangsa
beriadah baik dengan keluarga mahupun sahabat handai.

Selain menjaga kesihatan ia dapat merapatkan lagi
silaturahim kerana mengisi masa bersama.

Tapi hari ini saya dapati beberapa pengunjung agak kecewa
kerana sesi senamrobik yang selalunya diadakan pagi Ahad
dibatalkan.

Jurulatihnya ada tetapi pengendali sistem audionya tak ada.

Mungkin ada perkara yang tidak dapat dielakkan atau ada
apa apa kecemasan...

Setelah hampir 3 pusingan mengelilingi kawasan
"trek jogging", saya pun balik....

Kira banyaklah juga kalori dibakar....tapi dah penat
beriadah lapar pula.....gi restoren mamak, makan tosai dan
teh halia.....

Haaaaa tu lah riadah nya...bersenam kejap lepas tu
isi perut....bukan saya seorang...kat restoren mamak yang
saya pergi, beberapa individu yang beriadah di taman yang
sama turut menikmati sarapan pagi di sana......

Biasalah orang Malaysia.....senam senam juga....lepas
tu jalan jalan cari makan lah.......


Kawasan senamrobik sepi pagi ini

Kawasan yang bersih, udara segar sesuai untuk beriadah setiap hari



Penghuni tetap taman ini pun beriadah juga.....




1 comment:

  1. salam chik inn, beriadah di hari cuti mmg seronok kan?dapat merehatkan minda di samping mengeluarkan peluh.lama dah LM tak beraktiviti mcm tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...